Политика за възстановяване и връщане

ПОЛИТИКА ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ, ВРЪЩАНЕ И ОТКАЗ

В Beyond Basic се стремим да осигурим най-доброто обслужване на клиентите. Разбираме, че понякога може да се наложи връщане или замяна на продукт, и искаме да направим този процес възможно най-удобен за вас.

I. ПРАВО НА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОР ЗА ПРОДАЖБА

1. Право на отказ от поръчка

Вие имате право да се откажете от поръчка без да посочвате причина в срок от 14 дни от датата на получаване на стоката. Това право обаче не важи за персонализирани или специално изработени продукти, освен ако те не са дефектни или не отговарят на поръчката ви.

2. Процедура за отказ

За да упражните правото си на отказ, трябва да ни уведомите за решението си да се откажете от поръчката чрез ясно изявление по имейл на info@beyondbasic.bg.

II. ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА НА ПРОДУКТИ

1. Връщане на продукти

Продуктите трябва да бъдат върнати в оригиналното си състояние и опаковка. За персонализирани или специално изработени продукти няма възможност за връщане, освен ако те не са дефектни или не отговарят на поръчката.

2. Замяна на дефектни продукти

Ако получите дефектен продукт или погрешно изпратен артикул, можете да го върнете и да получите пълно възстановяване на сумата или да получите замяна на продукта. В този случай разходите за връщането на дефектния продукт ще бъдат за наша сметка.

3. Изключения

Продукти, които са персонализирани или изработени по специална поръчка, не подлежат на връщане или замяна, освен ако не са дефектни или неправилно изпратени.

III. ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ

1. Възстановяване на суми

След като получим върнатия продукт, ние ще обработим възстановяването на сумата. Възстановяването ще бъде извършено в срок от 14 дни от датата на получаване на върнатия продукт. Сумата ще бъде възстановена по същия начин, по който сте извършили плащането (например кредитна/дебитна карта, банков превод и т.н.).

2. Разходи за връщане на продукт

В случай че решите да върнете продукта (и ако той не е дефектен), разходите за връщането ще бъдат за ваша сметка, освен ако продуктът не е дефектен или грешен.

3. Възстановяване на пълна сума

Ако продуктът отговаря на условията за връщане (не е използван, не е повреден и е в оригиналната си опаковка), ще възстановим пълната сума, включително стойността на доставката, но не и разходите за връщане, освен ако продуктът не е дефектен.

IV. ДЕФЕКТНИ ПРОДУКТИ

1. Продукти с дефект

Ако получите дефектен продукт или погрешно изпратен артикул, можете да го върнете и да получите пълно възстановяване на сумата или да получите замяна на продукта. Моля, свържете се с нас незабавно, за да подадете рекламация и да обсъдим следващите стъпки.

2. Документация за дефект

Моля, при връщането на дефектни продукти, да приложите доказателство за дефекта (снимка на дефекта или видео).

V. ПОЛИТИКА ЗА ПЕРСОНАЛИЗИРАНИ ПРОДУКТИ

1. Персонализирани стоки

Персонализираните или специално изработени продукти не могат да бъдат върнати или заменени, освен ако не са дефектни или не отговарят на поръчката, направена от клиента. Моля, уверете се, че всички персонализирани подробности са правилно въведени при поръчката.

VI. КОНТАКТИ ЗА ВЪРЩАНЕ И ОТКАЗ

За всякакви въпроси относно връщането на продукт или отказ от покупка, моля свържете се с нас на имейл info@beyondbasic.bg или използвайте контактната форма на сайта.

Вземи 5% отстъпка от първата си покупка! 🫶🏻

Твоят персонален код е готов, копирай го и го използвай при поръчка

5% отстъпка
1
Powered by wpmegacache.com