УСЛОВИЯ ЗА ДОСТАВКА
В Beyond Basic се стремим да осигурим бърза и безопасна доставка на вашите поръчки. Следвайте инструкциите по-долу, за да разберете как се обработват и доставят поръчките.
I. СРОК НА ДОСТАВКА
1. Стандартен срок за доставка
Поръчките се обработват и изпращат в рамките на 1-3 работни дни след потвърждаване на плащането. Срокът за доставка може да варира в зависимост от избрания метод за доставка и местоположението на получателя.
2. Персонализирани продукти
За персонализирани или специално изработени продукти може да има допълнителен срок за производство, който ще бъде посочен по време на поръчката. Обикновено този срок е между 3-7 работни дни, в зависимост от сложността на поръчката.
II. МЕТОДИ НА ДОСТАВКА
1. Куриерски услуги
За България използваме куриерски услуги като Speedy, Econt, или други доставчици, които гарантират сигурността на пратката и навременната ѝ доставка.
2. Международни доставки
Предлагаме и международни доставки, които се извършват чрез EMS, DHL или други доставчици. Сроковете за доставка на международни поръчки зависят от дестинацията и доставчика, но обикновено са между 5-10 работни дни.
III. РАЗХОДИ ЗА ДОСТАВКА
1. Доставка в България
Разходите за доставка в рамките на България се изчисляват на база тегло и размер на пратката, както и на избрания куриер. Точният размер на доставката ще бъде показан при финализиране на поръчката.
2. Международни доставки
Разходите за международна доставка се определят в зависимост от страната на доставка и доставчика. Тези разходи ще бъдат ясно посочени по време на процеса на поръчка.
IV. ПРЕДИМСТВА И ПРИЕМАНЕ НА ПОРЪЧКИ
1. Проследяване на пратки
След изпращане на поръчката, ще получите номер за проследяване, който ще ви позволи да следите движението на пратката в реално време.
2. Изисквания при получаване на пратката
Моля, проверете пратката при получаване. Ако забележите увреждане на пакета, уведомете куриера веднага. Ако пратката е повредена или е със следи от отваряне, моля да откажете приемането и да ни уведомите възможно най-скоро.
V. ПРОБЛЕМИ С ДОСТАВКА
1. Забавяне на доставката
Въпреки че правим всичко възможно да доставим поръчките навреме, понякога могат да възникнат забавяния поради външни фактори като лошо време, празнични периоди или други непредвидени обстоятелства. В такива случаи ще се постараем да ви информираме своевременно.
2. Недоставени пратки
Ако пратката не може да бъде доставена поради невалиден адрес или неприет пакет, ще се свържем с вас, за да договорим ново време за доставка. В случай че не успеем да доставим поръчката в рамките на разумен срок, може да се наложи да откажем доставката и да възстановим сумата, след приспадане на разходите за доставка.
VI. ДОСТАВКА НА ПЕРСОНАЛИЗИРАНИ ПРОДУКТИ
1. Време за производство и доставка
Персонализираните продукти може да имат различен срок за доставка в сравнение със стандартните продукти. Тези продукти обикновено изискват допълнително време за производство, което ще бъде посочено по време на поръчката. След като персонализираните продукти бъдат произведени, те ще бъдат изпратени по същия начин, както и стандартните продукти.
VII. ПРОМЕНИ В ДОСТАВКАТА
1. Промяна на адрес за доставка
Ако искате да промените адреса на доставка след направена поръчка, моля, свържете се с нас възможно най-скоро. Промените могат да бъдат направени, ако пратката все още не е изпратена.